Klantenservice
Bestellen
Bij Railey Tiles bestel je gemakkelijk en snel de tegels en het sanitair waar je naar op zoek bent. Voeg het product toe aan je winkelwagen en binnen een paar klikken is je bestelling geplaatst. Vervolgens krijg je een mailbevestiging van je bestelling zodat je zeker weet dat de order goed is doorgekomen. Meer informatie over bestellen vind je hieronder.
Heb je het juiste product gevonden? Fijn! Je bent nog maar een paar klikken verwijderd voordat je bestelling wordt thuisbezorgd of afgehaald kan worden.
- Plaats de gekozen artikelen in je winkelwagen.
- Ga naar je winkelwagen en controleer je bestelling.
- Ga door met bestellen en kies of je nieuw bent bij Railey Tiles of dat je al een account hebt. Wanneer je nieuw bent, zul je nog een aantal gegevens moeten invullen. Heb je al een account aangemaakt? Dan is dit niet meer nodig.
- Kies hierna je betaalmethode. Je kunt kiezen voor iDeal, MasterCard, VISA, PayPal of een bankoverboeking.
- In de laatste stap controleer je de bestelling. Klopt alles? Plaats dan je bestelling.
Je kan bestellen als gast of via een account. Wanneer je als gast je bestelling plaatst, zul je alle gegevens moeten invoeren, ook wanneer je nog een keer een bestelling plaatst. Wij raden je aan om via een account te bestellen. Dit biedt de volgende voordelen:
- Je hoeft je gegevens maar één keer in te vullen;
- Je kan gemakkelijker inloggen;
- Je ziet meteen het besteloverzicht.
Wanneer je van ons een mailbevestiging van je bestelling hebt gehad, kun je erop vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen. Deze bevestiging zal direct in je mailbox verschijnen.
Is dit niet het geval en heb je al wel betaald? Maak je geen zorgen en neem dan even contact op met onze klantenservice zodat zij in het systeem kunnen checken of je bestelling is geplaatst.
Betalen
Bij Railey Tiles betaal je vooraf via Ideal en je betaalt altijd veilig! Railey Tiles is namelijk aangesloten bij organisaties die jou als consument extra goed beschermen. Dit verzekert jou dat je veilig en zonder zorgen bij Railey Tiles kan bestellen. Meer informatie over betalen vind je hieronder.
Betalen met iDeal
Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kun je bij Railey Tiles snel en gemakkelijk het bedrag betalen via de vertrouwde en veilige online betaalomgeving van je eigen bank. Je hebt hiervoor geen speciale software nodig. Bovendien is betalen met iDeal bij Railey Tiles altijd gratis.
Betaald met iDeal maar geen bevestiging gehad
Heb je betaald met iDeal, maar heb je nog geen bevestiging gehad van je betaling? Controleer dan op je rekening of er geld is afgeschreven. Zo niet, dan raden wij je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen. Is er al wel geld afgeschreven? Wanneer je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Creditcard afgekeurd
Het kan gebeuren dat je betaling met creditcard geweigerd wordt. Wij kunnen hiervan de redenen niet achterhalen. In dit geval zal je bestelling geannuleerd worden en er zal niks worden afgeschreven. Wij raden je aan om je bestelling nogmaals te plaatsen en te kiezen voor een andere betaalmethode, zoals iDeal. Of neem contact op met de klantenservice.
Kan ik bij Railey Tiles betalen via Bouwdepot?
Een bouwdepot is een aparte rekening bij je hypotheek waarmee je bijvoorbeeld je badkamer verbouwing kan betalen. Bij Railey Tiles kun je je bestelling ook betalen vanuit het bouwdepot. Je maakt aanspraak op het geld uit het depot door bij de betreffende geldverstrekker een declaratieformulier op te vragen. Deze vul je in en stuur je vervolgens weer terug met de door jou ondertekende kopieën van de betreffende rekeningen. Wil je meer weten over hoe je bij Railey Tiles kan betalen via het bouwdepot? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat mag wel en niet gefinancierd worden uit het bouwdepot?
Je mag alleen kosten uit het bouwdepot betalen die echt voor de verbouwing gebruikt worden. Dat zijn bijvoorbeeld materialen die je niet mee kan nemen bij een verhuizing. Zo mag je wel een tegelvloer met het bouwdepot financieren, maar douchegordijnen niet. Twijfel je of je een bepaald product wel of niet kan financieren uit het bouwdepot? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
Bezorgen
Bij Railey Tiles worden alle bestellingen vanaf 750,- excl. BTW gratis thuisbezorgd door onze eigen chauffeurs of PostNL op een moment dat het jou uitkomt. Voor orders onder de €750,- rekenen wij eenmalig €65,-.
In onze showroom hebben wij alleen showmodellen staan, hierdoor is het niet mogelijk je bestelling af te halen. Wel brengen wij je bestelling tot aan je deur bij bezorging.
De levertijd van een product staat altijd vermeld op de productpagina. Als artikelen op voorraad zijn dan is de levertijd gemiddeld 1-2 weken.
Montage
Heb jij de juiste tegels voor jouw badkamer of toilet gevonden maar zou je graag hulp hebben van een vakman om het te leggen? Dat kan bij Railey tiles! Wij hebben onze eigen team van vakmannen die je hiermee graag verder helpen.
Voordelen
- Je wordt ontzorgd van montage perikelen.
- Je hoeft zelf niet op zoek te gaan naar de juiste vakman. Het is immers niet zo eenvoudig om de geschikte vakman te vinden met ruimte in een overvolle agenda.
- Ervaren vakmannen die de producten en tegels kennen.
Wil je je tegels laten leggen? Neem dan contact met ons op.
Retourneren
Is je bestelling toch niet helemaal zoals je had verwacht? Dan heb je als klant van Railey Tiles de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Bekijk hieronder hoe je jouw bestelling kan retourneren en een ophaalafspraak kan maken.
Retourvoorwaarden
Railey Tiles accepteert retouren wanneer deze voldoen aan de onderstaande retourvoorwaarden:
Railey Tiles accepteert retouren wanneer: |
---|
Het artikel nog in de originele, onbeschadigde verpakking zit. Bij verbruiksartikelen zoals lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen en toiletblokjes mag de verpakking niet geopend zijn. |
Het artikel compleet en onbeschadigd is. |
Het artikel nog niet gemonteerd of gebruikt is en daarvan sporen bevat. |
Het artikel niet op maat gemaakt is. Denk hierbij aan een speciaal op maat gemaakte douchewand of een badmeubel in een specifieke afmeting of kleur. |
Het artikel besteld is voor particuliere doeleinden. Zakelijke bestellingen kunnen helaas niet worden teruggenomen, tenzij anders is overeengekomen in de koopovereenkomst. |
Douchewanden en douchecabines waarvan de verpakking niet open is geweest. De reden hiervoor is dat wanneer de verpakking geopend is, de douchewanden en -cabines erg kwetsbaar zijn. Hierdoor kunnen we deze niet meer veilig transporteren. |
Tegels met een batch/tintnummer mogen niet geretourneerd worden. Tussen de batches van tegels bestaan kleurverschillen, waardoor ze niet met elkaar kunnen worden gemengd. |
Bij artikelen die gemonteerd zijn geweest, beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht om de schade in rekening te brengen. |
Wanneer het geretourneerde product hier niet aan voldoet, zijn we genoodzaakt een waardevermindering in kaart te brengen. Voor meer informatie verwijzen we je door naar de algemene voorwaarden.
Het retour sturen van je bestelling doe je zo:
Wil je een artikel retour sturen? Volg dan de volgende stappen:
- Stuur een mail naar retour@raileytiles.nl o.v.v. het bestelnummer en welke artikelen je retour wilt sturen.
- Verpak het artikel in de originele, onbeschadigde verpakking. Vergeet niet jouw gegevens aan het retourpakket toe te voegen zodat wij je retour snel en foutloos kunnen verwerken. Dit kun je doen door het pakket te voorzien van het afzender adres en de pakbon of een kopie van de orderbevestiging aan het pakket toe te voegen.
- Neem telefonisch contact met ons op via 06-109 730 03 om een ophaalafspraak in te plannen. De kosten voor retourneren zijn €65,- excl. BTW per pallet.
1. Op maat gemaakte artikelen
Heb je bij ons een product besteld dat speciaal op jouw aanvraag is besteld bij onze fabrikant? Dan kunnen wij deze helaas niet kosteloos retour nemen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een speciaal op maat gemaakte douchewand met uitsparingen of badmeubels en radiatoren met specifieke afmetingen of kleuren. Deze producten zijn speciaal voor jou gemaakt en besteld en kunnen wij hierdoor niet opnieuw verkopen. Je kunt deze op maat gemaakte producten vaak herkennen aan een lange levertijd (langer dan 4 weken). Twijfel je of het om een op maat gemaakt artikel gaat? Neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Tegels met een tint/batchnummer
Tussen de batches van tegels bestaan kleurverschillen, waardoor ze niet met elkaar kunnen worden gemengd. Hierdoor ontvang je 3 dagen bedenktijd na het plaatsen van je bestelling, waarna je de bestelling niet meer kan annuleren of de tegels kan retourneren.
3. Zakelijke bestelling
Zakelijke bestellingen kunnen helaas niet geretourneerd worden, mits anders wordt afgesproken.
Railey Tiles betaalt eventueel betaalde bedragen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen terug. Dit wordt gedaan via een bankoverboeking naar het rekeningnummer dat je in de mail hebt ingevuld. Tegoeden die ontstaan door bijvoorbeeld het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.
Algemene voorwaarden
Deze algemene voorwaarden zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 januari 2021.
Privacy verklaring
Raileytiles.nl is verantwoordelijk voor de verwerking van je gegevens. Wij zijn gebonden aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Alle gegevens die je ons doorgeeft, worden beveiligd door ons opgeslagen en alleen door ons gebruikt.
Contact
Wij helpen je graag verder! Bel naar …. en krijg direct antwoord. Of vul hieronder het contactformulier in. Binnen 24 uur ontvang je van ons een reactie.